Ateneu Enllaç: “Parla amb l’advocat”

Si vols conèixer en detall instruments legals de protecció a la persona, o tens algun dubte sobre temes legals que pot interessar a d’altres persones com tu, vine a “Parla amb l’advocat”.

Ricardo de la Rosa

L’advocat Ricardo de la Rosa ens comenta regularment temes legals d’interès per a les persones grans i pels col·lectius LGTBI en unes sessions de divulgació gratuïtes: Parla amb l’advocat.

Cada sessió té dues parts. La primera mitja hora, l’advocat atén les qüestions que públicament li plantegen les persones que assisteixen a la sessió. Tot seguit exposa un tema concret.

• Documents de voluntats anticipades, o testament vital
  • Poders preventius
  • Matrimoni igualitari, parelles de fet i acords de convivència
  • Herències i testaments
  • Qüestions sobre la incapacitació de la persona
  • Autotulela

Breument

Parla amb l’advocat
Amb Ricardo de la Rosa
Regularment, un cop al mes
De 18:30 A 20:30
(Consulta l’Agenda)

• A l’Espai Enllaç de la Fundació
    • (TANCAT mentre durin les restriccions per la pandèmia)
  • Virtualment a través de la plataforma Jitsi
    • (Actualment Parla amb l’advocat se celebre exclusivament en línia a través de la plataforma de videoconferència Jitsi)

Una activitat organitzada per l’Ateneu Enllaç

Vols una visita personal amb l’advocat?

Ricardo de la Rosa et pot atendre també personalment.

Avisa’ns.

Et pot interessar

• En clau de futur
    • La Fundació Enllaç ha editat el llibre de divulgació En clau de futur on s’hi tracten de forma resumida i comprensible els temes de la llista d’aquesta pàgina, entre d’altres qüestions. De la Rosa és l’autor dels textos referents a qüestions legals. Si vols, te’l podem fer arribar en paper.
Autoria: la Fundació
Qüestió d'escola
En Ricardo de la Rosa és conegut com advocat per la seva llarga trajectòria ocupant-se de temes que afecten el col·lectiu LGBTI. És membre de la comissió de drets humans del col·legi de l'Advocacia de Barcelona. Les seves conferències públiques creen sempre bones expectatives. Té la capacitat d'explicar de forma senzilla assumptes legals complexes. Ho ha demostrat repetidament en les seves xerrades a la Fundació sobre poders preventius, matrimoni, testaments, etc. És habitual que els advocats s'expliquin així de clar? És possible. Potser també és una conseqüència de la seva experiència com a docent. Patrícia Baños, que comparteix despatx amb De la Rosa, pertany a la mateixa escola: la del parlar clar i amb sinceritat.