Una conversa amb l’advocat

Si tens un dubte legal has de trobar un advocat o advocadessa, demanar hora, anar a la cita… O assistir a les sessions obertes de Ricardo de la Rosa i Patricia Baños a la Fundació.

Consultes obertes i actualitat

En Ricardo de la Rosa i la Patricia Baños responen els teus dubtes, i les de la resta d’assistents en una sessió informal, pública.

En cada sessió, De la Rosa y Baños ens posen al corrent sobre novetats legals que afecten el col·lectiu de persones LGBTI, i ens donen les claus per comprendre assumpte legislatius d’actualitat.

Responsables de l’activitat: Ricardo de la Rosa i Patrícia Baños
Consulta l’Agenda
Autoria: la Fundació
Qüestió d'escola
En Ricardo de la Rosa és conegut com advocat per la seva llarga trajectòria ocupant-se de temes que afecten el col·lectiu LGBTI. És membre de la comissió de drets humans del col·legi de l'Advocacia de Barcelona. Les seves conferències públiques creen sempre bones expectatives. Té la capacitat d'explicar de forma senzilla assumptes legals complexes. Ho ha demostrat repetidament en les seves xerrades a la Fundació sobre poders preventius, matrimoni, testaments, etc. És habitual que els advocats s'expliquin així de clar? És possible. Potser també és una conseqüència de la seva experiència com a docent. Patrícia Baños, que comparteix despatx amb De la Rosa, pertany a la mateixa escola: la del parlar clar i amb sinceritat.