“Gran Cinema”

…el 7è. Art, com a motiu de trobada.

“Gran cinema” és l‘activitat més longeva de la Fundació, la primera activitat social regular de la nostra entitat. Un cop al mes reuneix a la Fundació un grup de persones força estable, al qual sempre s’hi apunta algú altre, segons la pel·lícula que es tracti.

Les pel·lícules es trien per “assentiment”  i  per “eliminació”.  Es a dir, algú fa una proposta i la resta hi diuen la seva, fins que hi ha una proposta que ningú discuteix. En resum, com en un cine-fòrum clàssic.

Es trien tota mena de pel·lícules, siguin o no de temàtica LGBTI. Qui fa la proposta, però, ja s’encarrega d’explicar-ne els motius de la tria!

Responsables de l’activitat: Pedro Vicente i Joan Matas
Freqüència: cada segon o tercer dijous de mes
Consulta l’Agenda
Autoria: la Fundació
Fidel a una afició
En Pedro Vicente és d'aquelles persones que va al cinema un cop per setmana, sens falta! Com en Pedro, hi ha altres amics de la Fundació a qui agrada el cinema, tot i que potser no hi vagin tan com ell. En Pedro va pensar que seria interessant que la Fundació organitzes alguna activitat de cinema, per revisar alguna pel·lícula emblemàtica, o per descobrir alguna joia desconeguda. Això és "Gran Cinema".