Descobrint Barcelona a peu!

Un cop al mes, l’Antoni ens proposa una ruta per Barcelona o pels voltants. Les rutes solen ser d’uns 10 quilòmetres. El passeig sol durar unes quatre hora, entre la trobada, la passejada, alguna aturada i l’acomiadament.

El punt de trobada és sempre el mateix, al centre de la ciutat, davant del popular bar Zurich de la Plaça Catalunya. D’allà el grup es desplaça al lloc d’inici de la ruta. És un passeig tranquil, sense pressa.

Quan arriba la darrera passejada abans de l’estiu o de les festes de Nadal, aquell dia, l’Antoni proposa ala gent que s’hi apunta de dinar plegats. Trien un lloc econòmic en la mateixa ruta. passat l’estiu o les festes d’any nou, l’Antoni ens ve a veure a la Fundació amb un nou full on hi ha escrit a mà rutes de tota la temporada.

L’activitat és gratuïta, però per participar-hi, l’Antoni ens demana que ens facis saber quantes persones aniran a la caminada. Envia’ns un correu, o truca’ns.

Responsable de l’activitat: Antoni Prades
Freqüència: cada segon o tercer dijous de mes
Consulta l’Agenda

Autoria: la Fundació
Parlar mentre es paseja
Ja fa uns anys, l'Antoni Prades ens va venir a veure i ens va proposar organitzar unes sortides per conèixer Barcelona i els seus voltants. L'Antoni diu que una ciutat només es pot conèixer si es visita a peu. Ell hi té experiència, perquè molt abans d'organitzar les caminades de la Fundació, havia fet el mateix amb altres entitats de la ciutat. Les persones que l'acompanyen en diuen que et fa veure coses que a tothom li passen per alt. I també diuen que passejant, passejant, es parla de tot. De tot!