Qui ha fet formació?

Formació a empreses de serveis, residències i altres equipaments adreçats a persones d’edat avançada, i d’altres activitats de sensibilització.

Foto: Hanna Jarzabek ·"Flores de otoño"
Foto: Hanna Jarzabek ·”Flores de otoño”

ANY 2017

• Cugat Residencial (Vilafranca del Penedès)
    • Formació als professionals d’aquesta residència vinculada al vitalista músic català Xavier Cugat sobre l’adequació de l’atenció a persones grans en entorns de diversitat sexual i afectiva.
Les persones residents de Cugat Residencial tenen el mar a escassament cent metres de la residència
  • Col·loqui “Sortir de l’armari als 60 anys. Centre Cívic Casa del Rellotge. Barcelona
    • L’amic de la Fundació Pere Traveria presenta el reportatge “Salir del armario a los 60” (2006).
  • EntreNosaltres. Setmana LGBTI“. Centre Cívic Sagrada Família, Biblioteca Josep Maria Ainaud de Lasarte. Barcelona
    • Presentem la pel·lícula “80 Egunean” dels realitzadors bascos Jon Garaño, Jose Mari Goenaga.
  • Fes-te gran a Verdum“. Pla Comunitari de Verdum. Barcelona
    • Xerrada de sensibilització de Mémora i SIENA  (Serveis Integrals per a l’Envelliment Actiu) juntament amb la Fundació Enllaç. sobre “Sexualitat en la Gent Gran”

ANY 2016

• Residència de la Mercè. Tarragona