Curs permanent: Apunta-t’hi!

Estàs preparat, preparada, per atendre gent gran? ¿Tens en compte la diversitat afectiva, sexual i de gènere? Desenvolupa les teves habilitats professionals. Compren i aplica estratègies d’intervenció.

Curs pernament per a professionals

«Atenció Centrada en la Persona: 7 estratègies d’intervenció en l’atenció a la diversitat afectiva, sexual i de gènere amb persones d’edat avançada»

El curs és al mòdul Bàsic+ del programa de formació per a professionals de la Fundació Enllaç. Combina els conceptes teòrics amb experiències i casos reals. En el curs s’hi projecten documents audiovisuals i es faciliten materials docents amb informacions teòriques, consells i recursos.

• Facilita a l’alumnat les competències culturals necessàries per atendre persones d’edat avançada en entorns respectuosos amb la diversitat afectiva, sexual i de gènere.
  • S’adscriu en els principis del model d’Atenció Centrada en la Persona.
  • Es parteix de 5 necessitats psicosocials bàsiques de la persona.
  • S’hi presenten conceptes bàsics sobre sexualitat, orientació sexual i identitat de genere.
  • S’hi proposen 7 estratègies concretes d’intervenció.
  • En finalitzar el curs es lliurarà un certificat d’assistència.

A qui s’adreça el curs?

• Professionals de residències, equipaments i serveis orientats a les persones grans i en situació de dependència, tan si realitzen tasques tècniques, auxiliars o administratives.
  • Professionals a títol individual.
  • Estudiants dels àmbits social, sanitari i educatiu, principalment.
  • Associacions i altres entitats de gent gran o en situació de dependència
  • Voluntariat que atén persones d’edat avançada.

Dades:

• Durada: 3 hores (presencials) + 1 hora (On Line)
  • Cada dilluns (A partir del 22 de maig de 2017)
  • Curs de matí: de 10 a 13 hores
  • Curs de tarda: de 16 a 19 hores

Preu:

• Individual: 35 Euros
  • Grups: 30 Euros, a partir de 10 persones. Més descompte per a grup de 15, 20 i 25 persones.
  • Conveni d’empresa: d’acord amb l’escala de preu del conveni

Podeu fer la inscripció en grup i beneficiar-vos d’un descompte en la inscripció.

Feu-nos arribar un correu a:
informacio@funacioenllac.cat

La inscripció es tanca el dilluns anterior a cada sessió.

Què en diu l’alumnat?

«Ara m’adono que hi ha conceptes que no tenia clars»

«Se m’ha fet curt»

«Penso que tothom hauria de conèixer aquestes qüestions»