Programa d’activitat física per a dones

Activitat física per a dones

La Fundació Enllaç inicia aquest mes de març un programa nou d’activitat física per a dones. El programa consisteix en un cicle de quatre sessions d’una hora, una per setmana, a partir de dimarts 13 de març.

Paula Rodríguez, treballadora social de la Fundació i coordinadora del programa, ens diu que “en cada sessió es tracten aspectes diferents: alineació del cos per eliminar bloquejos i dolors, exercicis per controlar, l’abdomen, les lumbars i el sòl pelvià, etc., sense oblidar la respiració i la relaxació”.

Les dues primeres sessions les realitza la professora Blanca Oriol, que ja coneixeu per les classes de Tai-xi de la nostra entitat.

Més informació

L’activitat és gratuïta i no cal inscripció prèvia. Podeu assistir a totes les sessions o només a aquelles que us vagi bé de participe-hi.

Està previst que una vegada al llarg de l’any es programi de nou aquesta activitat o d’altres de similars.

Consulta l’agenda d’activitats de la Fundació, truca’ns al 93 457 37 39 (de 17:00 a 21:00 hores) o envia’ns un correu electrònic a informacio@fundacioenllac.cat