El Parlament de Catalunya escolta l’opinió de la Fundació per millorar la vida de les persones grans LGBTI.

La Fundació Enllaç participa en la Comissió del Parlament de Catalunya sobre la millora de les polítiques sobre la qualitat de vida de les persones grans.

El president de la Fundació Enllaç Joan-Andreu Bajet, i el patró de la Fundació i investigador en Treball Social de la Universitat de Barcelona, Josep Maria Mesquida, presenten davant d’una comissió del Parlament les opinions i demandes de la nostra entitat sobre com millorar la qualitat de vida de les persones grans a Catalunya.

La Comissió d’Estudi de les Polítiques per al Millorament de la Qualitat de Vida de la Gent Gran, davant la qual assisteixen Bajet i Mesquida el dimecres 17 de juliol, té per objecte ”estudiar les mesures, les polítiques i els canvis legislatius necessaris per a abordar els problemes del col·lectiu de la gent gran, analitzar el tractament dels problemes de la gent gran en altres regions comparables, i donar veu al sector de la gent gran“.

La Comissió es va constituir el gener del 2019. Al llarg de l’any s’han celebrat diverses sessions per escoltar l’opinió d’entitats i persones expertes. En sisena sessió ordinària de la Comissió, de dimecres 17 de juliol a les 15:30, a més de la Fundació Enllaç hi intervenen també representants d’Amics de la Gent Gran i de Càritas Catalunya.

Els treballs de la Comissió es poden seguir en aquest enllaç