Obrim les portes de la Fundació

Jornada de portes obertes a la Fundació

Dissabte dia 7 de juliol varem obrir les portes de la Fundació al veïnat del barri, a les entitats, les empreses, els comerços i les persones. En endavant volem fer una jornada de portes obertes cada any per aquestes mateixes dates.

Qui som i què fem

Som una entitat de persones gais, lesbianes, bisexuals, transgènere, intersexuals i heterosexuals que tenim com a àmbit d’actuació la defensa de les persones grans LGBTI. Enguany estem celebrant els nostres primers 10 anys, i en fa ja vuit que som al carrer Rosselló 328 (08225), entre Roger de Flor i Nàpols. Ens haureu vist si heu passat per aquest tram de carrer.

Fem activitats cada setmana, sempre obertes a tothom que hi vulgui participar. No importa l’orientació sexual de la persona, ni la identitat de gènere. La diversitat és riquesa, una oportunitat.

Som una cinquantena de persones que, voluntàriament la majoria, fem possible atendre tothom qui creua la porta de la nostra entitat.

Gràcies als qui ens heu visitat aquest dia i us esperem l’any vinent.