Drets, Ciutadania i Diversitat parla amb l’artista Alpe

Alpe, l'artista patró de la Fundació Enllaç, ha estat entrevistat en l'espai digital Drets, Ciutadania, Diversitat de l'Ajuntament de Barcelona.

Alpe és el nom artístic d’una persona vinculada a la Fundació Enllaç des dels inicis, el patró Pere Vinyeta.  L’espai digital Drets, Ciutadania i Diversitat de l’Ajuntament de Barcelona ha parlat amb Alpe i del seu compromís en la defensa dels drets de les persones LGBTI.

En la conversa parla de la Fundació Enllaç i explica que va participar en la primera manifestació gai de Barcelona l’any 1977. Des de llavors no ha deixat mai d’estar al costat de les lluites LGBTI i feministes.

Aquesta és l’entrevista que li va fer Almudena Díaz Pagés

Alpe