Composició del Patronat i requisits per ser-ne membre

El Patronat és un òrgan col·legiat de govern de la Fundació. Pot estar integrat per persones físiques o jurídiques. Podrà ser membre del Patronat qualsevol persona física amb capacitat d’obrar plena. Patrones i patrons exerceixen els seus càrrecs per un termini de cinc anys i són reelegibles indefinidament per períodes d’igual durada.

El Patronat actual

A dia d’avui, el Patronat de la Fundació Enllaç l’integren les persones següents.

Amb responsabilitat en el Comitè de direcció:

Ignasi Pujades i Domingo, President d’honor.
Ricardo de la Rosa i Fernàndez, president

Francisco Javier Tur i Salais,
Juan Velasco i Albadalejo,
Enric Vendrell i Colom,
Pedro Vicente i Sanjuanbenito.

Patronat fundacional

Ignasi Pujades i Domingo, President. I en ordre alfabètic: Mati Albarracín i Soto, Joan-Andreu Bajet i Royo, Paulina Blanco i Muñoz, Josep Farreró i Pi,  Armand de Fluvià i Escorsa, Alfred Font i Barrot, Daniel Gabarró i Berbegal, Tero Geis i Garcia, Encarnación Granjo i Pizarro, Joan Melús i López, Andres Montoya i Fernández de Larrea, Alfred Roig i Montblanch, Miquel Prat i Garriga, Maria Pilar Prats i Vives, Josep Maria Raduà i Guasch, Jaume Roca i Torrescasana, Francisco Javier Tur i Salais. Juan Velasco i Albadalejo. Enric Vendrell i Colom, Josep Vila i Miravent, Pedro Vicente i Sanjuanbenito.

Ex-patrons i patrones

Alfred Font i Barrot, Tero Geis i Garcia,  Andrés Montoya i Fernández de Larrea, Maria Pilar Prats i Vives, Josep Vila i Miravent, Pere Viñeta i Balsells.