“Existeixen tècniques per aturar agressions, i es poden aprendre”, diu Konkle.

La monitora Karin Konkle

La Fundació Enllaç acull un nou taller d’autodefensa i anti-agressions per a persones LGTBI+ a càrrec de la nord-americana Karin Konkle. El taller consisteix en sis sessions de tres hores, els dissabtes per la tarda a partir d’aquest cap de setmana, 16 d’octubre.

El taller d’autodefensa és una activitat regular de l’associació Encara en Acció. El primer taller va fer-se l’any 2017, ara fa cinc anys, també a la Fundació Enllaç i sempre sota la direcció de Konkle.

Les tècniques

Des de l’any 2004, Karin Konkle instrueix l’alumnat dels seus cursos a interioritzar un seguit de moviments de protecció davant de diverses formes d’agressió. Els seus taller s’adrecen especialment a dones i també als col·lectius LGTBI. Com diu la monitora, “Existeixen tècniques per aturar agressions, i es poden aprendre“.

Com en les edicions anteriors, en la primera sessió del curs, l’advocat Ricardo de la Rosa explica a les persones participants com entén la legislació les faltes, les lesions i les agressions. La diferència té interès. En fer una denuncia, el tipus d’agressió determina si pot haver-hi conseqüències penals per a la persona agressora, i fins i tot considerar-se delicte d’odi.

Les dates del curs

Octubre: Dissabtes 16 i 23
Novembre: Dissabtes 6, 13, 20 i 27
De 16 a 19 hores
A la seu de la Fundació Enllaç
Organitza: Encara en Acció

Subscriu-t’hi:
encaraenaccio@gmail.com

Enguany, Encara en Acció ofereix places gratuïtes. Pregunta-ho!

Arxiu

Pots veure la noticia que va emetre Betevé, la televisió local de Barcelona, fer-se ressò d’aquell primer taller de l’any 2017.