Jordi Petit es compromet amb la Fundació Enllaç

El conegut militant LGBTI Jordi Petit, al centre de la foto, ha acceptat col·laborar amb la Fundació Enllaç en tasques de gestió del voluntariat, difusió i relacions amb entitats i institucions.

“La Fundació Enllaç -diu Jordi Petit- sorgeix en el moment en que el moviment LGBTI assumix que tots i totes ens fem grans. Les entitats LGBTI estan són cada vegada més sensibles al fet de fer-nos grans. Totes estan  incorporant en les seves reivindicacions  referències a les peculiaritats de les persones grans LGBTI, cadascuna des de la seva perspectiva de treball “.

La seva primera proposta

Jordi Petit ha donat suport al projecte de la Fundació des dels inicis. Ja fa temps que la Fundació va convidar-lo a vincular-s’hi d’una manera més concreta, idea que ara ha acceptat.

La seva primera proposta ha estat la organitzar un curs de formació de voluntariat per tirar endavant les iniciatives de promoció que la Fundació projecta per a l’any 2017.

La Fundació celebre la incorporació de Jordi Petit, un de les persones que se’ns dubte ha esta un referent per a gais i les lesbianes i espera, properament poder anunciar altres incorporacions.