Fundació Enllaç

eenllac planta

La Fundació Enllaç compte amb un espai polivalent dissenyat -com la resta de la seu social- per l'arquitecte Lluís Rambla (2008). L'ESPAI ENLLAÇ té dues estances. La Sala, d'uns 55 m2, i  El  Balconet, de 20 m2. Són espais habituals de relació on s'hi  fan activitas pròpies de la Fundació: presentacions, cursos, trobades...   L'ESPAI ENLLAÇ té entrada de llum natural i ventilació a través de finestres alçades monotoritzades des de la sala. També compte amb circulació mecànica d'aire i climatització (calor i fred). La sala té un projector fix al sostre i dues pantalles, una  frontal i una lateral: disposa de sistema d'amplificació d'àudio amb altaveus iinserits al sostre; xarxa informàtica, wifi i connexió TDT. La sala té accés adaptat per a persones amb mobilitat reduida pel Passatge Roger de Flor, núm. 14. Hi ha dues cambres se servei a la mateixa sala, una adaptada. L'ESPAI ENLLAÇ és una sala oberta a les entitats afins als valors de la Fundació Enllaç.