Fundació Enllaç

Convenis

Treballem en xarxa. Volem establir convenis d’amistat i col·laboració amb totes i cadascuna
de les entitats LGBTI de Catalunya amb les que poguem tirar endavant objectius comuns.

LOGOLambda

El Casal Lambda és una de les enitats històriques del moviment LGBTI a Catalunya. Es va fundar fa 40 anys com a espaui de trobada i acollida. Aquest any estrena nova seu al Passeig Colon de Barcelona.

LOGOAmpgil

Pares i mares de filles i fills LGBTI van decidir conrituir-se en associació per escoltar-se i ajudar-se. Elles i ells també han hagut de sortir de l'armari

logoStopSida

Stop SIDA és una entitat amb un gran reconeixament per part del col·lectiu LGBTI per la seva implicació en l'erradicació de la SIDA. Stop-Sida és responsable
de la gestió de programes pioners en la inserció laboral de persones en situació de vulnerabilitat

alt

Grup LGTB amb vocació intergeneracional i d'acollida.  Una associació clau en la difusió del fet LGBTI.

alt

El moviment de families Lesbianes i Gais té davant seu alguns dels principals reptes de futur en el reconeixament i la normalitzacio  d'una realitat evident: la diversittat de models familiars.

LOGOAcegal

L'empresariat LGBTI té un paper actiu en l'organització d'alguns dels esdeveniments més multidinaris  en el calendari anual de celebracions gais, com el Pride
que acull cada any en el seu village totes les entitats LGBTI que ho desitgen per commemorar el dia internacional de l'Orgull Gai.

LOGOAcathi

Associació catalana per  a la Integració d'inmigrants homosexuals, bisexuals i trans creada l'any 2002 per atendre les situacions  específiques en que es troben les persones LGBTI procedents d'altres països que resideixen a Catalunya, i que sovint es troben en situacions complexes administratives i de reconeixament social.

LOGOTerrassaLGBTI

LGBTI Terrassa és una associació que està donant visibilitat al col·leciu a la cocapital del Vallès Occidental. L'associació realitza trobades i activtats regulars força diverses i és l'entitat responsable d'organitzar celebracions com el Dia de l'Orgull Gai a Terrassa. El conveni entre la Fundació Enllaç i LGBTI Terrassa posa de relleu la implicació d'aquest grup amb el benestar de les persones LGBTI d'edat avançada.