Fundació Enllaç

L'equip humà: patronat

La Fundació Enllaç es va constituir legalemnt el 12 de març de l'any 2008 gràcies a la donació altruista de 25 persones fundadores històricament vinculades al moviment LGTB. El dia a dia de la Fundació el gestiona un Comitè de Direcció format per: Ignasi Pujades, President; Ricardo de la Rosa, Secretari; Alfred Roig, Tresorer; Joan Andreu Bajet:, Vice-president 1er; Daniel Gabarró, Vice-president 2n; Tero Geis, Vice-president 3er Josep Maria Raduà, Vocal. Actualment la Fundació té un patronat amb vint-i-trespersones patrones, però d'acord amb els estatuts vigents de la Fundació en poden seer fins a trentacinc. Et convidem a unir-te a nosaltres com a patrona o patró tot fent una donació econòmica mínima de sis mil euros.

MGZ0-1-25

Les patrones i patrons són l'Ignasi Pujades i Domingo, en Josep Maria Raduà i Guasch, en Jaume Roca i Torrescasana, la Mati Albarracín i Soto, en Joan-Andreu Bajet i Royo, en Joan Melús i López, en Juan Velasco i Albadalejo, en Miquel Prat i Garriga, la Maria Pilar Prats i Vives, en Tero Geis i Garcia, l'Armand de Fluvià i Escorsa, l'Encarnación Granjo i Pizarro, la Paulina Blanco i Muñoz, l'Alfred Roig i Montblanch, en Josep Farreró i Pi, l'Enric Vendrell i Colom, en Pedro Antonio Vicente, en Daniel Gabarró i Berbegal, en Francisco Javier Tur i Salais, l'Andrés Montoya i Fernández de Larrea, en Pere Viñeta i Balsells, l'Agustí Hernàndez i Almirall i en Lluís Rambla i Amat.

(CASTELLANO)
(ENGLISH)