Fundació Enllaç

Fes voluntariat

Col·labora amb la FUNDACIÓ ENLLAÇ i millora el benestar de les persones LGTBI. Si tens temps i t’interessa ser voluntari o voluntària de la Fundació Enllaç posa’t en contacte amb nosaltres. Incorpora't a l’equip de voluntariat.

MGZ05-BLAU-VOLUNTARIAT1-25

Voluntariat d'acompanyament

L’acompanyament es materialitza en unes accions específiques:

• Trucades periòdiques.
  • Visites a domicili.
  • Acompanyaments a hospitals i altres gestions.
  • Acompanyaments a esdeveniments cívics i culturals.

També parlem d’Acompanyament per referir-nos a les activitats que tenen com a objectiu facilitar la circulació social de les persones, la seva relació, i que afavoreixen un envelliment saludable.

Voluntariat d’informació i sensibilització

• Proposa i organitza activitats de difusió per donar a conèixer els riscos en que es troben les persones LGTBI en situació de vulnerabilitat.
  • Acompanya'ns en els estands informatius de la Fundació allà on s'hi escaigui.
  • Soll·licita el material de la Fundació per exposar en un estand d'una entitat afí.

Voluntariat de gestió

Aporta el teu temps i els teus coneixaments en les multiples tasques de gestió d'una entitat.

Participa activament en els projectes de la Fundació mitjançant el teu temps.
Clica aquí per oferir-te!!

Ofereix els teus treballs professionals de forma desinteressada.
Clica aquí per oferir-te!