Fundació Enllaç

Assessorament i suport personal

Atenem les vostres consultes i acollim específicament persones LGBTI en situacions de dependència, risc de vulnerabilitat o exclusió en un espai segur, lliure de LGBTIfòbia. Assessorem la persona  i l'acompanyem  emocionalment i física.  Amb el programa d' "Acollida, assessoramnt i acompanyament" afavorim la inclusió en el circuit públic de serveis socials de les persones persones LGBTI que d'una altra manera no hi arribarien.

MGZ02-TARONJA-USUARIS1-25

D'altra banda, en les demandes a la Fundacio Enllaç hi destaquen l'antenció per part de professionals:

ATENCIÓ SOCIAL
ATENCIÓ PSICOLÒGICA
ATENCIÓ LEGAL
ATENCIÓ TRANS A PERSONES TRANSGÈNERE

ACOMPANYAMENTS

Hem detectat que moltes persones LGBTI han d'afrontar processos difícils en soledat, i per això oferim un servei d''acompanyament per part de persones voluntaries. Abordem les conseqüències de la soledat (truquem a la persona per tenir amb qui parlar, fem visites a domicili per tenir amb qui compartir, oferim acompanyaments esporàdics per no haver d'estar sol quan hem de rebre uns resultats del metge, etc.), el que ens facilita també el contacte intergeneracional entre persones LGBTI de diferents edats.