Hi vens amb nosaltres? 5a. Setmana LGTBI+

Setmana LGBTI+

El Centre Cultural Sagrada Família (el Centre Cívic Sagrada Família i la Biblioteca Josep M. Ainaud de Lasarte) organitzen la 5a edició de la  Setmana LGTBI+ Nosaltres

Del 27 de setembre al 6 d’octubre, durant un setmana, diferents grups, entitats, artistes i persones presenten activitats i accions per donar visibilitat als col·lectius LGTBI+. S’hi fan xerrades, projeccions, espectacles, exposicions, mostres, entre d’altres propostes.

La Fundació Enllaç hi col·labora des de les primeres edicions, com a entitat LGBTI del barri. També enguany hi serem:

A més a més, us recomanem dues exposicions que tenen lloc durant la Setmana LGBTI al mateix Centre Cultural

• Flores de Otoño (Hanna Jarzabec)
  • Ho és. No ho és (Jordi&Tabare, El Visor-Espai Fotogràfic)
En Richard, voluntari de la Fundació, va atendre les persones que visitaven la nostra parada a la Fira Nosaltres dijous dia 29 al Centre Cultural Sagrada Família
En Sergi, voluntari de la Fundació, va atendre les persones que visitaven la nostra parada a la Fira Nosaltres dijous dia 29 al Centre Cultural Sagrada Família

Fira Nosaltres

Dimecres, 29 d’octubre, s’hi celebre la Fira Nosaltres. Hi trobaràs entitats i llibreries especialitzades en les temàtiques LGTBI+. És un espai participatiu amb informació, recursos, recomanacions, guies de lectura i algunes de les darreres novetats editorials. La Fundació Enllaç participa en la Fira Nosaltres.

Dimecres 29 d’octubre
Vestíbul del Centre Cultural Sagrada Família
De 18:00 a 20:30.

Te i Simpatia: Cacera de gais?

(En col·laboració amb l’Observatori contra l’homofòbia i la participació del ballarí  i coreògraf Miquel Barcelona -Projecte Violetes-)

La tertúlia de la Fundació Enllaç Te i Simpatia es trasllada per un dia al Centre Cultural Sagrada Família (C/ Provença 480 de Barcelona).

En Joan Sebastià ha convidaten Cristian, psicòleg social i coordinador de  l’Observatori contra l’Homofòbia per parlar dels incidents dels darrers mesos i les causes de l’odi.

En la mateixa sessió ens acompanyarà el ballarí i coreògraf Miquel Barcelona, que desenvolupa un projecte sobre memòria de diversos col·lectius durant els anys 40 i 50 del franquisme.

Dijous, 30 d’octubre.
18 hores
Espai de Suport
2na. planta del Centre Cultural

Acabat l’acte ens conviden a l’espectacle Flamenco Queer, de Rubén Heras (ball), Jero Férec (guitarra) i Lidia Mora (cante). A l’auditori del mateix centre.

Els artistes proposen uns diàlegs reivindicatius a través de la performance, la música, l’estètica i l’escenografia. Rebutgen el binarisme  i  pren com a motius de les seves creacions el VIH, el BDSM o la violència intragènere.

Flores de otoño (Exposició fotogràfica)

Autoria: Hanna Jarzabek

Projecte documental en què persones gran LGTBI+ comparteixen les seves històries i les pors que afronten a la tardor de la seva vida. Davant d’estereotips el projecte convida a reflexionar sobre realitats properes i sovint ignorades.

A la sala d’exposicions Àlex García
Fins el 6 octubre
De dilluns a divendres. De 10 a 14 i de 16 a 21.
Dissabte de 10 a 14 h i de 16 a 20 h. Diumenge d’11 a 14 h
no cal reserva prèvia

Ho és. No ho és

Autoria: Jordi & Tabare. El Visor-Espai Fotogràfic

Vivim en un món indiscutiblement divers. L’heteropatriarcat ha portat molta gent a tenir la imperiosa necessitat de classificar tothom per raó de les seves diferències i a fer-se l’eterna pregunta: “Ho és o no ho és?”. És gai, lesbiana, trans, la persona que tinc davant? Però, realment, som tots tan diferents?

Vestíbul del Centre Cultural Sagrada Família
27 setembre – 4 octubre
De dilluns a divendres de 18 a 21 h.
Dissabte de 18 a 20 h. Diumenge tancat.

On és i com puc arribar al Centre Cívic de la Sagrada Família?

En relació a les mesures de seguretat per tal de fer una assistència segura a les activitats:

• És obligatori l’ús de la mascareta
  • Cal fer ús del gel hidroalcohòlic en entrar al centre
  • Preguem respectar la distància de seguretat dins i fora de l’edifici
  • L’entrada i la sortida del públic assistent a les activitats es realitzarà seguint les indicacions del personal del centre.