Participa de La Gran pantalla: cinema i persones grans.

El Festival de Cinema de les Persones Grans de Barcelona, La Gran pantalla, se celebre del 7 al 17 de juliol. És un festival internacional temàtic creat “per desmuntar u desmuntar els prejudicis i estereotips sobre les persones grans”, i “crear nous discursos sobre l’envelliment“.

T’explicarem com aconseguir “abonaments” gratuïts
per veure les pel·lícules!

El festival s’estrena amb el document Ask Dr. Ruth (Pregunta-ho a la Dra. Ruth). És la història de Ruth Westheimer. Va sobreviure a l’Holocaust i es va convertir en la terapeuta sexual més famosa dels Estats Units. A mesura que s’acosta el seu 90è aniversari, la doctora Ruth rememora el seu dolorós passat així com la seva trajectòria al capdavant de la revolució sexual.

La Gran pantalla, organitzat per l’associació El Parlante amb el suport de l’Ajuntament de Barcelona és un esdeveniment jove. Aquesta és la segona edició. La Fundació Enllaç és entitat col·laboradora del Festival. Totes les activitats del festival es podran seguir a través de la  plataforma Filmin i el portal del festival.

El programa

Enguany s’han seleccionat sis llargmetratges documentals i de ficció. Les sis pel·lícules no competeixen entre elles i han estat triades pels valors que representen.

Qui sí competeixen són els curtmetratges del programa del festival. Hi ha tres premis: Millor Curtmetratge Internacional La Gran pantalla, Menció Especial del Jurat i Premi del Públic.

A més, La Gran pantalla ofereix enguany també debats sobre la maduresa d’edat, l’envelliment i qualsevol aspectes vinculant a aquest moment vital.

A més a més, se celebren  3 cinefòrums:

1. Cinefòrum Feminismes i Dones Grans. Pel·lícula: Luisa no está en casa
    • Dia: 8/07/07. 18Hores
  2. Cinefòrum Persones Grans LGBTIQ+:  Eran otros tiempos
    • Dia: 11/07/07@18h  (Veure’n notícia!)
  3. Cinefòrum Dones Grans i Cinema. Las Cinéphilas
    • Dia: 14/07/07@18h

Vols una abonament per veure les pel·lícules gratuïtament?

A través d’aquest enllaç obtindreu una invitació (fins que s’esgotin les 2.000 que hi ha disponibles) per a veure gratuïtament 4 dels llargmetratges i tots els curts en competició.

També hi podeu indicar si voleu participar en els cinefòrums (aforament màxim de 100 persones en cadascun, a través de Zoom).

Aquí hi teniu un vídeo sobre com aconseguir el codi gratuit per a La Gran pantalla.

* Per a qualsevol dubte a l’hora de fer el registre, o sobre el festival en general, pots contactar amb els organitzadors, El Parlante, per telèfon (10:00-14:00) o per WhatsApp (16:00-20:00) de dilluns a divendres al número 645 61 58 77.

Consulteu-ne el programa!