Avets solidaris

Campanya "Avet solidari"

El Nadal de 2015 varem presentar la campanya de donatius “Avets solidaris”. La proposta va sorgir a partir de una informació divulgada pel neurobiòleg de plantes Stephano Mancuso sobre com es comuniquen els arbres.

La idea

En una entrevista al diari “La Vanguardia” de la periodista Ima Sanchís, Mancuso explicava un experiment. Científics del Canadà van plantar un avet, aïllant-lo de la resta d’arbres. Els científics varen comprovar que l’avet sobrevivia. Rebia els nutrients que necessitava d’altres avets, tot i l’abillament.

Una metàfora pertinent

Quina metàfora més pertinent! És que no és això pel que es va crear la Fundació Enllaç? Varem imaginar un moviment LGBTI solidari, atent con les persones del nostre col·lectiu «aïllades» per la raó que fos.

Varem editar dos fulletons (en català i castellà) i varem explicar la història al web.

Fulletó de la campanya l'Avet.
“Avets solidaris”, campanya de donatius de la Fundació del Nadal de 2015