Donatiu solidari de la coral BGMC

Donatiu de Barcelona Gay Men's Choir a la Fundació

Sergi Gàmez, president de Barcelona Gay Men’s Choir (BGMC) ha lliurat a la Fundació Enllaç la recaptació del concert de presentació del seu darrer espectacle, «Ànima».

Concert slidari Ànima
Les entrades es van exhaurir dies abans del concert

Cada any, BGMC fa un concert solidari a favor d’una entitat LGBTI. El concert,  la recaptació del qual han lliurat a la Fundació,  va tenir lloc el dia 1 de juliol passat amb totes les entrades venudes.

BGMC és una coral inclusiva que explora la riquesa vocal de les veus masculines i fa visible la realitat LGBTI. Es va crear l’any  2014, prenent com a referent les corals LGBTI anglosaxones que varen començar a aparèixer a finals dels anys 70. “Ànima” és seu tercer espectacle.

El lliurament de la recaptació va fer-se a la seu de la Fundació, coincidint amb el berenar de Nadal.

Consulta el Facebook de BGMC per conèixer els pròxims concerts.

Coral GBTI BGMC
Una actuació de la coral BGMC