Dies excepcionals. Dies de solidaritat

Campanya "No estàs sol/sola" davant la COVID19

Aquests dies excepcionals, més que mai, la nostra missió cobra sentit. Ningú hauria de pensar o sentir que està sol o sola. Són dies de solidaritat, i serem al treu costat.

T’ajudarem si necessites suport per a les tasques diàries: buscar aliments i altres articles de primera necessitat, anar a la farmàcia, etc. O si vols uns minuts de conversa, simplement. Digues què necessites en aquests moments.

Què et diu Paula Rodríguez?

Paula Rodríguez, treballadora social de la Fundació, ens comenta la seva tasca d’aquests dies i els serveis que posa la Fundació per a tu i les persones que ho puguin necessitar:

Més fàcil que mai!

Sàpigues que contactar amb la Fundació és més fàcil ara que mai. Hem ampliat les formes com pots comunicar-te amb nosaltres quan ho necessitis!

• Correu electrònic: informacio@fundacioenllac.cat
  • Telèfon: 934 573 739 (de 12h a 20h)
  • Mòbils: 606 797 290 – 649 172 911 (de 16h a 18h)
  • Whatsapp: 690 886 888 (de 12h a 20h)
  • Horari d’atenció directa: de dilluns a divendres

Recursos essencials

Hem preparat un butlletí especial amb informació i recursos sobre com afrontar l’epidèmia. Tingues-ho present!

Esperem que ben aviat puguem tornar a la normalitat i us fem arribar els nostres millor desitjos