Curs de “Voluntariat d’Enllaç”

Les activistes LGBTI Shelly Bailes i Ellen Pontac
Les activistes LGBTI Shelly Bailes i Ellen Pontac, una de les primeres parelles de dones lesbianes que es varen casar a Califòrnia.

La Fundació Enllaç està enllestint el programa del primer curs de “Voluntariat d’Enllaç”. Les persones que hi participin coneixeran les inquietuds i els reptes que afrontem gais, lesbianes i persones trans* en el transit de l’edat adulta cap al darrer tram de la vida.

Els continguts es basen en l’experiència dels responsables dels diferents serveis de la Fundació, en testimonis personals i en estudis científics sobre la realitat de les persones grans LGBTI. En el curs també s’hi presentaran en detall els programes i serveis de la Fundació.

En acabar, el voluntariat participarà en les campanyes de difusió de la Fundació, podrà incorporar-se al programa d’Acompanyament o al projecte pilot “Vulnergai“, un iniciativa nova de la Fundació per aquest any 2017. La data d’inici del curs s’anunciarà properament.

Si vols rebre la informació sobre l’inici del curs i el programa fes-nos arribar un correu a informacio@fundacioenllac.cat