Conveni d’amistat amb LGBTI-Terrassa

El logotip de LGBTITerrassa
El logotip de LGBT Terrassa.

L’associació LGBT-Terrassa i la Fundació Enllaç compartiran estratègies i projectes, segons el conveni d’amistat que han signat les dues entitats. La signatura que va tenir lloc a la seu de la Fundació (20 de juliol de 2016).

LGBT-Terrassa ha assolit en els darrers anys una capacitat de mobilització ciutadana notable. Agrupa persones de totes les edats i s’ha implicat en la defensa de les polítiques d’igualtat d’aquesta ciutat del Vallès. Terrassa és de les primeres ciutats a Catalunya que ha aprovat un Pacte ciutadà per a la Diversitat Afectiva, Sexual i d’Identitat de Gènere.

El vicepresident de LGBT-Terrassa, el conegut arquitecte i activista Lluís Rambla, i el president de la Fundació Enllaç, Ignasi Pujades, es van fondre en una abraçada en la signatura del conveni.