Celebrem fer-nos grans!

Música, teatre, tai-txi i berenar per a tothom! Són les activitats amb que la Fundació Enllaç hem volgut celebrar el Dia Internacional de la Gent Gran.

La Fundació Enllaç va néixer ara fa 10 anys amb l’objectiu de defendre els drets i la dignitat de les persones grans LGBTIQ+. En aquests deu anys hem anat trobant amigues i amics amb qui compartim aquest objectiu. Estigues segur, segura, que no estàs sol o sola. T’acompanyem, si ho necessites, i podem informar-te de les eines legals per preveure situacions de futur.

Tenim raons per celebrar-ho!

El els darrers anys…

• ha crescut el nostre de persones que donen suport a la Fundació com a voluntariat,
  • hem incrementat les activitats de sensibilització a Casals de Gent Gran i Centre Cívics de Barcelona i d’altres llocs de Catalunya;
  • hem millorat les eines internes d’eficàcia en la gestió i transparència;
  • hem esdevingut una entitat de referència en el debat públic sobre les necessitats de les persones LGBTI d’edat avançada.

Hem d’agrair la participació en la jornada de Blanca Oriol,  del grup treatral UrpesT i del Kor Raval Evolution.