Segellem l’amistat amb “En Bici Sense Edat”

"En Bici Sense Edat" i la "Enllaç" segellem l'Amistat / Sellamos nuestra amistad

Bones notícies aquest mes de novembre! L’associació En Bici Sense Edat i la Fundació Enllaç hem signat un conveni d’Amistat. El conveni és un declaració ferma per la qual les dues entitats ens reconeixem i fem explícit el reconeixement a través de col·laboracions en benefici de les persones grans,  i en concret,  persones grans LGTBI+.

Un dels tricicles d'En Bici Sense Edat
Un dels tricicles d’En Bici Sense Edat

En Bici Sense Edat (EBSE) és una entitat de voluntariat que organitza passejades per a persones grans en uns moderns i confortables tricicles. Des del 2016, l’any de la seva creació no ha parat de créixer, en persones voluntàries com en el nostre de passejades.

“En Bici Sense Edat” i la “Enllaç” segellem l’Amistat / Sellamos nuestra amistad

El dia 3 de novembre, la presidenta d’En Bici Sense Edat, Eulàlia Mata i Miralles i el president de la Fundació  Enllaç, Ricardo de la Rosa, van signar el conveni amb presència d’altres representants i voluntariat de les dues entitats.

Creixent

L’EBSE fa sortides per Barcelona, Cardedeu, Castelldefels, Granollers, Sant Just Desvern, Terrassa, a través de diferents entitats cíviques.  Com ens expliquen, el seu objectiu és promoure l’envelliment saludable, facilitar vincles entre persones de totes les edats i oferir alternatives a la soledat no volguda.

En aquest sentit, el  passat mes de març, l’EBSE va organitzar a Barcelona La Gran Pedalejada, un esdeveniment que té tots els números per incorporar-se en el calendari d’activitats anuals de la ciutat

I ja us podem avançar que per la primera quinzena de desembre, l’EBSE organitzarà una sortida amb persones usaries de la Fundació Enllaç en que recorrerem el Raval i altres carrers enllumenats de la ciutat. Us n’informarem!