Anunci al Festival Fire 2016

Anunci de la Fundació pel fetival FIRE 2016
Anunci de la Funació al programa de mà del Festival FIRE 2016 de cinema LGBTI

“Cada època té els seus rollos; cada etapa de la vida les seves pel·lícules. Però fins i tot en els moments de mal rollo has acabat trobant algú que t’ha fet costat. Ara també hi pots comptar”.  Aquest és el text que acompanyava l’anunci de la Fundació Enllaç al programa de mà del Festival FIRE 2016 de cinema LGBTI que organitza el Casal Lambda.

Un joc de paraules

No cal explicar el joc de paraules entre rotlles de pel·lícula -les clàssiques bobines- i l’expressió col·loquial “rollo”. Ens havíem proposat trobar una relació entre cinema i el missatge que pots comptar amb la Fundació Enllaç quan ho necessitis.

El disseny

El disseny del cartell és de Jordi Pinós, que també en va triar la imatge. Pinós va triar una imatge de rollo de pel·lícula que defuig la presentació d’unes bobines. Amb la frase central -“Les pel·lícules d’abans eren uns rollos”- fèiem referència a la joventut de les persones d’edat avançada, que van créixer en una dictadura que considerava l’orientació homosexual una desviació, un pecat i una malaltia.

Anunci de la Fundació pel fetival FIRE 2016
Anunci de la Fundació al programa de mà del Festival FIRE 2016 de cinema LGBTI

En el Festival Fire 2016, la Fundació va projectar també unes càpsules de 20 segons de testimonis amb el missatge “Té a veure amb tu”.