Un any del Centre LGTBI de Barcelona

El Centre LGTBI de Barcelona, al cèntric barri de Sant Antoni, ha celebrat el seu primer any aquest dissabte 18 de gener. Amics i Amigues de la Fundació Enllaç no s’han volgut perdre la celebració, que coincideix amb la Festa Major del barri.

Amb l’impuls de l’Ajuntament de Barcelona, el 19 de gener de 2019 s’inaugurava el centre. Es feia realitat una reivindicació del moviment LGTBI de la ciutat que aspirava podem disposar d’un espai públic LGTBI de referència.

La festa ha començat a les 11 del matí i ha acabat passada la mitjanit. Cap a les set de la tarda, l’alcaldessa de Barcelona Ada Colau i les entitats LGBTI de la ciutat han bufat l’espelma d’un pastís amb els colors de la Diversitat.

En el primer any, més de 309 han estat ateses pels serveis del Centre. S’han organitzat més de 500 activitats amb na participació que supere les 20.000 persones.

El Centre el gestiona la Plataforma d’Entitats LGTBI de Catalunya, La Plataforma és una federació d’entitats LGTBI. La Fundació Enllaç n’és membre.

El Centre LGTBI, C/ Comte Borrell, 22.

El programa d´activitats del primer aniversari