L’Animal que parla! Poesia a la Fundació Enllaç

La Fundació Enllaç ha emès en en streaming la presentació del darrer poemari de l’escriptor Josep-Anton Fernàndez, L’Animal que parla.

El llibre ha estat guardonat amb el LVIII Premi de poesia Ausiàs March de Gandia, i ha estat publicat per Edicions 62.

La presentació del llibre ha estat a càrrec del també poeta i escriptor Biel Mesquida.

Josep-Anton Fernàndez, és col·laborador de la Fundació Enllaç i professor de literatura catalana a la UOC.

Sobre L’animal que parla

L’animal que parla és una reflexió, commovedora i lúcida, sobre allò que ens fa humans —la paraula i el desig—, i conté moments de gran intensitat lírica i existencial, com el diàleg amb el pare mort. Com va dir el Jurat del premi Ausiàs March:

“El llibre enfronta el lector a un ventall d’experiències que van des del més íntim estremiment emotiu fins a la vibració més genuïna del pensament, i ho fa posant en joc mecanismes poètics d’alt voltatge i de gran precisió”.

Adquirir el llibre

L’acte compta amb la col·laboració de la Llibreria Antinous. Podeu adquirir el llibre a la botiga online de la Llibreria Antinous i el rebreu a casa. Si el compreu fins al 19 de maig, en rebreu un exemplar signat per l’autor.