Allò que no es diu, segons l’edat!

Anunci de la Fundació Enllaç que s'ha publicat al programa del Fire 2018

En una enquesta feta a Catalunya i difosa en la sèrie televisiva de divulgació “Sexes en guerra” (2009) emès per TV3 es preguntava a les persones enquestades: T’has sentit alguna vegada atret/a per persones del teu mateix sexe? Un 5% deia que sí. Un 88% deia que mai.

Ara bé, analitzant els resultats segons criteris d’edat, en les persones d’entre 18 i 24 anys, el percentatge està per sobre de la mitjana: un 10% afirmava haver tingut un desig homosexual. En canvi, entre les persones de més de 65 anys, només ho afirmava un 1%.

Aquesta és la dada que hem fet servir en l’anunci “No et tanquis!”. L’anunci es publica al programa de la mostra de cinema gai i lesbià Fire 2018 que patrocina la Fundació Enllaç entre altres entitats.

D’aquest anunci també n’hem fet un roll-up que utilitzem en les accions de sensibilització de la Fundació.