Trobar Esdeveniments

Navegació de les vistes d'esdeveniments

Esdeveniments passats

Navegació de llista d'Esdeveniments

setembre 2017

La realitat LGBTI a Paraguai

dissabte 16 de setembre - 18:00 - 21:00
+ Mapa de Google
Arbre dels desitjos de l'artista Yoko Ono a favor dels drets de les persones LGBTI a Paraguai

Videoconferència sobre les realitats de les persones LGBTI a Paraguai

Per saber-ne més »

Formules senzilles per millorar la nostra seguretat personal

dijous 21 de setembre - 18:00 - 20:30
Xerrada sobre seguretat

Has tingut alguna vegada la sensació que corries estaves en risc? Ho haguessis pogut evitar? Els Mossos d'Esquadra ens expliquen com evitar situacions de risc en el dia a dia, fórmules senzilles per millora la nostra seguretat personal.

Berenar amb l’Arseniy

divendres 22 de setembre - 19:00 - 21:00
"Collita de pomes", pintura de Levi Wells Prentice

El quadre, la imatge, porta per nom "Collita de pomes". La collita es fa servir també com a metàfora de la vida. Hi ha moments de sembra i de collita! Just el dia que comença la tardor, una nova trobada amb el psicoanalista de la Fundació, l'Arseniy Maximov. Tothom hi té veu. Digues tu també la teva!

NosAltres, Setmana LGBTI

dimarts 26 de setembre - 20:00 - 22:00
Centre Cívic Sagrada Familia, Barcelona, Espanya + Mapa de Google
NosAltres, setmana LGBTI al centre cívic de la Sagrada Família de Barcelona

Dintre de la Setmana LGBT NosAltres que organitza el centre cívic de la Sagrada Família i la biblioteca Josep Maria Ainaud de Lasarte que se celebre del 26 al 30 de setembre, la Fundació Enllaç farà la presentació de la pel·lícula basca 80 Egunean (2011) dels realitzadors José Maria Goenaga i Joan Garaño. La pel·lícula mostra un reencontre de dues dones grans.

Per saber-ne més »

De què en dius morir dignament?

dijous 28 de setembre - 19:00 - 21:00
+ Mapa de Google
Imatge de la proposta fotogràfica "Ciutats de dorments, cementiris de Barcelona" del col·lectiu Ulldepeix Grup Fotogràfic

Isabel Alonso és la presidenta de l'Associació Dret a Morir Dignament. Amb ella podrem compartir les nostres opinions. Les seves aportacions ampliaran amb tota seguretat el nostre coneixement sobre aquest corrent d'atenció i de consciència del tram final de la vida que anomenem mort digna.

octubre 2017

Solidaritat

dilluns 2 d'octubre - dimarts 3 d'octubre
El dia 3 de octubre se ha convodo un paro de pais

Donats els gravíssims esdeveniments que van succeir ahir durant la jornada del Referèndum d'Autodeterminació convocat per part de la Generalitat de Catalunya, condemnar la repressió desproporcionada i violenta d'aquest acte ordenada pels responsables de cossos de seguretat de l'estat contra la població civil catalana.

La Fundació Enllaç s'adhereix a l'aturada de país pel que romandrà tancada el dia 3 d'octubre en protesta contra la vulneració dels drets humans fonamentals i en defensa dels valors de convivència pacífica.

Sortir de l’armari als 60

dijous 5 d'octubre - 18:00 - 21:00
Centre Cívic Casa del Rellotge, Barcelona, Espanya + Mapa de Google

L'amic de la Fundació Pere Traveria presenta el documental Salir del Armario a los 60 al centre cívic Casa del Rellotge de Barcelona.

Conversa amb l’advocat

dijous 5 d'octubre - 18:30 - 20:30
Una conversa amb l'advocat

Si tens un dubte legal has de trobar un advocat o advocadessa, demanar hora, anar a la cita… O assistir a les sessions obertes de Ricardo de la Rosa i Patricia Baños a la Fundació

Per saber-ne més »

L’Esquerra de l’Eixample de festa!

dissabte 7 d'octubre
Zona del gaixample, Barcelona, Espanya + Mapa de Google

El barri barceloní l'Esquerra de l'Eixample està de festa. De festa major. La programació de la festa inclou una fira d'entitats, serveis i comerços LGBTI, a més d'activitats de lleure.

Per saber-ne més »

El geni d’Almodovar amb ” Tacones Lejanos”

dijous 19 d'octubre - 17:30 - 20:30
+ Mapa de Google
Una de les obres essencials del geni cinematogràfic de Pedro Almodovar. Tacones Lejanos

Un dels treballs més coneguts del realitzador Pedro Almodovar, Tacones Lejanos. La pel·lícula, feta l'any 1991, té un repartiment espectacular.

+ Export Events