Esdeveniments passats

Esdeveniments Search and Views Navigation

Esdeveniment Views Navigation

octubre 2021

CineForum: Charlatán. Metges, herbolaris i estafadors.

divendres 1 d'octubre - 18:00 - 20:30
Charlatan, la pel·lícula

Us proposem una història. Una història real. La vida de Jan Mikolášek, un conegut herbolari txec que als anys 50 diagnosticava i curava persones a patri del seu coneixement de les plantes. Aquesta és la història que explica la pel·lcula Charlatan, d'Agnieszka Holland. En el CineForum de la Fundació Enllaç parlarem de la pel·lícula i de metges, d'herbolaris i d'estafadors.

Per saber-ne més »

La més diversa (Festa a l’Esquerra de l’Eixample)

dissabte 2 d'octubre - 10:00 - 23:30
C/ Consell de cent, Entre Eric Granados i Casanova
Barcelona,
Festa de la Diversitat Esquerra de l'Eixample

L'esquerra de l'Eixample celebre la Festa Major, i dissabte, dia 2 d'octubre, el tram de carrer Consell de Cent entre Enric Granados i Casanovas esdevé un passeig de colors: la Festa de la Diversitat.

Per saber-ne més »

Envelliment i diversitat sexual (Sta. Coloma de Gramenet)

dissabte 2 d'octubre - 12:30 - 14:00
Biblioteca de Singuerlín “Salvador Cabré”, Plaça Sagrada Família, s/n
Santa Coloma de Gramenet, Barcelona 08924 Espanya
Diversidad

Amb motiu del Dia Internacional de la Gent Gran (1 d’octubre), l'Ajuntament de Santa Coloma de Gramenet ha organitzat diversos actes que es desenvoluparan divendres 1 i dissabte 2 d'octubre. Dissabte dia 2, a les 12 :30 del migdia, serem al Pompeu Lab de Santa Coloma (C/ Pompeu Fabra 22) per parlar d'envelliment i diversitat afectiva, sexual i de gènere.

Per saber-ne més »

Sense Ficció (TV3): “La generació silenciosa” (Documental)

dimarts 5 d'octubre - 22:00 - 23:20
TV3 (Televisió de Catalunya)
La patrona de la Fundació Enllaç Paulina Blanco h

La patrona de la Fundació Enllaç Paulina Blanco ha participat en el programa Els matins de TV3 (5 d'octubre de 2021) on s'ha presentat el documental "La Generació Silenciosa" sobre persones grans LGTBI que s'emet aquesta nit al programa "Sense Ficció".

Per saber-ne més »

Un “Cafè debat” sobre Gent Gran LGTBI a Can Portabella (Barcelona)

dimecres 6 d'octubre - 17:30 - 19:00
Casal Can Portabella, C/ Carrer de Virgili, 18
Barcelona, 08030
+ Mapa de Google

El Casal de Barri "Can Portabella" és un equipament que el veïnat de Sant Andreu va aconseguir els anys 80 i que ha esdevingut un símbol del compromís de les veïnes i veïns del barri per comptar amb un espai de convivència obert a tothom. Per aquest dimecres dia 6 d'octubre, el Casal ha organitzat un "Cafè de debat" sobre Gent Gran LGTBI.

Per saber-ne més »

Espai de debat i reflexió: sobre l’esperança

dijous 7 d'octubre - 19:00 - 20:30
Fundació Enllaç
Una imatge del vídeo musical HOPE (Esperança) de Tom Rosenthal

Ara que els dies són més curts i es fa fosc més d'hora, tractarem un tema ben adient: l'esperança. I per obrir el debat, en Josep-Anton, com sempre, ens fa arribar una ratlles a manera de reflexió.

Per saber-ne més »

CineForum per a dones: “Disobediences” (Relacions i identitats LBPQ)

divendres 8 d'octubre - 18:00 - 20:30
Fundacio Enllaç

Mònica Timón condueix l'activitat en que ens planteja l'amor lèsbic com es proposa en la pel·lícula Disobediences (2017). La pel·lícula explica la història d'amor entre entre dues dones en un entorn familiar religiós conservador.

Homosexualitat i historia (9): La primera meitat del segle XX. Temps difícils

dijous 14 d'octubre - 19:00 - 20:30
Fundacio Enllaç, C/ Rossello 328
+ Mapa de Google
La Europa de la Belle Époque y el fin de un mundo.

Una nova sessió del cicle de conferències-col·loqui sobre l'homosexualitat en la història. En aquesta ocasió l'estudiós de la història Rodolfo Vargas tractarà del que succeeix durant la primera meitat del segle XX.

Espai de Dones: MicroLBTI-fòbies

divendres 15 d'octubre - 18:30 - 20:30
+ Mapa de Google

Mònica Timón condueix l'Espai de Dones de la Fundació Enllaç. Aquest mes d'octubre ens proposa un taller de microLBTI-fòbies. Com reconèixer actituds o paraules, expressions, que passen per "normals", però que resulten discriminatòries, negatives cap a les dones LGBI.

CineFòrum: Un escàndol homosexual de principis del s. XX

dijous 21 d'octubre - 18:30 - 20:30
+ Mapa de Google
"El baile de los 41", un escàndol homosexual al Mèxic de començaments del segle XX / un escándalo homosexual en Méjico a principios del sigle XX

Mèxic. A començaments del segle XX. L'homosexualitat no és socialment ni legal acceptada. Tot i això, els gais de l'elit el país troben formen de reunir-se i viure unes hores sense haver d'inhibir el seu desig. Aquesta falsa llibertat, però, pot acabar-se en qualsevol moment.

+ Export Events