Trobar Esdeveniments

Navegació de les vistes d'esdeveniments

Propers Esdeveniments

Navegació de llista d'Esdeveniments

juny 2017

Te i simpatia: esport i LGBfòbia

dijous 29 de juny - 19:00 - 21:00
Fundació Enllaç, Carrer del Rosselló, 328
Barcelona, Barcelona 08025 Espanya
+ Mapa de Google
Una tertúlia al voltant del món de l'esport Una tertulia entorno al mundo del deporte

Si en la societat hi ha homofóbia, perquè ens sorprén que també n'hi hagi a l'esport? Vine a la tertúlia de la Fundació Enllaç

La ”mani” gai del 77 en moviment: un audiovisual històric inèdit

divendres 30 de juny - 19:00 - 21:00
Fundació Enllaç, Carrer del Rosselló, 328
Barcelona, Barcelona 08025 Espanya
+ Mapa de Google

Poca gent coneixia l'existència d'un reportatge cinematogràfic de la primera manifestació gai a l'Estat Espanyol de l'any 1977. Aquest document audiovisual d'uns quinze minuts de durada va ser realitzada per José Romero Ahumada. L'autor ha acceptat la invitació de la Fundació per projectar aquest document històric i explicar-nos les circumstàncies de l'enregistrament.

juliol 2017

Ens busques? Som al Pride.

divendres 7 de juliol - dissabte 8 de juliol
Moll de la Fusta, Barcelona, + Mapa de Google
"Xiula falta a la LGTBIFÒBIA". Eslògan del Pride Barcelona 2017

Divendres dia 7 i dissabte dia 8 de juliol som al boulevard de les entitats del Pride Barcelona 2017, al Moll de la Fusta xiulant falta a l'homofòbia en l'esport. Esperem la teva visita divendres a partir de les set de la tarda i dissabte durant tot el dia.

+ Export Events