Trobar Esdeveniments

Navegació de les vistes d'esdeveniments

Propers Esdeveniments

Navegació de llista d'Esdeveniments

febrer 2018

Estem de celebració! Fem 10 anys!

dimecres 21 de febrer - 19:00 - 21:00
+ Mapa de Google

Dimecres 21 de febrer a les 19 hores celebrem el desè aniversari de la Fundació. Us hi esperem amb il·lusió i un petit obsequi.

Per saber-ne més »

“Saül” que sóc un noi normal?

dijous 22 de febrer - 18:30 - 20:30
+ Mapa de Google

Que difícil que és enfrontar-nos als propis sentiments! De vegades ens fa tanta por, que els amaguem perquè ningú els descobreixi. Però en Saül està decidit a mostrar-se tal com és i a afrontar les conseqüències de parlar clarament. No serà fàcil, no. Fins i tot haurà de fer coses que no voldria fer. Però el que ell desitja, per sobre de tot, és ser acceptat. Sense disfresses, sense màscares.

març 2018

Gran cinema, març 2018

dijous 8 de març - 17:30 - 20:30

Una nova edició de Gran Cinema

abril 2018

Societat i prostitució, quin tipus de relació?

dijous 26 d'abril - 18:30 - 20:30

La prostitució sempre ha existit, existeix avui en dia i res fa preveure que deixi d'existir en el futur. Segurament és més visible i coneguda la femenina però en aquesta nova sessió del Te i Simpatia ens endinsarem en el món de la prostitució masculina. Parlem-ne... Joan Sebastiá, alma màter de l'activitat, i el seu nou col·laborador Sergi Bernabeu, han convidat l'Òscar Guasch y l'Eduardo Lizardo, autors del llibre "Chaperos: Precariado y Prostitucion Homosexual". Gràcies a la prostitució hi ha homes…

+ Export Events