Trobar Esdeveniments

Navegació de les vistes d'esdeveniments

Propers Esdeveniments

Navegació de llista d'Esdeveniments

octubre 2017

El geni d’Almodovar amb ” Tacones Lejanos”

dijous 19 d'octubre - 17:30 - 20:30
+ Mapa de Google
Una de les obres essencials del geni cinematogràfic de Pedro Almodovar. Tacones Lejanos

Un dels treballs més coneguts del realitzador Pedro Almodovar, Tacones Lejanos. La pel·lícula, feta l'any 1991, té un repartiment espectacular.

Per saber-ne més »

Parlarem de l’angoixa i de com conviure-hi

divendres 20 d'octubre - 19:00 - 21:00
+ Mapa de Google
Arseniy Maximov ens proposa com a tema de debat l'angoixa.

Enguany hem canviat el format del nostre col·loqui. Per donar més protagonisme als participants, us convidaré - a qui ho vulgui - a preparar breus presentacions sobre el tema de cada reunió. Aquestes presentacions serviran com la introducció al tema i des d'allí podrem començar a conversar. Aquest mes d'octubre us proposem parlar sobre l'angoixa.

Per saber-ne més »

Què en fem del nostre temps lliure?

dijous 26 d'octubre - 18:30 - 21:00
+ Mapa de Google
Hi ha formes molt diverses d'anar de festa. A la imatge, un detall de com el veÏnat de Gràcia celebre la seva festa major (Foto de Ximena Kammel)

Som creatius en la forma de com utilitzem el nostre temps lliure? Sabem divertir-nos, passar-nos-ho bé? El fet d'anar "de festa" s'entén de manera diferent en els països nòrdics i a la mediterrània? Els responsables de programacions culturals i les empreses d'oci,especialment d'oci nocturn, tenen en compte les persones grans?

+ Export Events