INFO*ENLLAÇ_COVID19

Sabem que entre els nostres amics i amigues hi ha persones que estan passant moments complicats.

Fes-nos saber com estàs.

Junts cercarem els recursos que et poden ajudar en aquests moment. La Fundació Enllaç va néixer perquè les persones grans gais lesbianes o transgènere tinguessin algú amb qui comptar. Més de 50 persones, treballem voluntàriament en aquest gran projecte.

Per això diem que no estem sols o soles. No estàs sola. No estàs sol! Et costa de creure-ho? Només cal que facis un pas. Contacte amb nosaltres!

Aquests dies,

• l’atenció a les persones té prioritat!
  • Tenen prioritat les persones d’edat avançada
  • Tenen prioritat les persones amb alguna patologia delicada o incapacitant.
  • Que tota persona tingui accés a l’alimentació, articles de primera necessitat i els medicaments necessaris és la prioritat de la Fundació Enllaç en aquest moment.

Et recordo com pots contactar amb nosaltres

• Correu electrònic: informacio@fundacioenllac.cat
  • Telèfon: 934 573 739 (de 12h a 20h)
  • Mòbils: 606 797 290 – 649 172 911 (de 16h a 18h)
  • Whatsapp: 690 886 888 (de 12h a 20h)

Horari d’atenció directa és de dilluns a divendre

Un missatge per a tu!

El treballador social i patró de la Fundació, Josep Maria Mesquida, t’ofereix el suport de l’entitat en aquests moments de confinament pel que puguis necessitar.

Exercicis fàcils per estirar tot el cos

El Col·legi de fisioterapeutes a editat una guia amb uns exercicis molt fàcils i entretinguts per estirar tot el cos. Ba’xa’t la guia

Com gestionar el nostre estat d’ànim?

El Col·legi de psicòlegs ha editat una guia amb consells més que oportuns si vols aprendre a gestionar el teu estat d’ànim. Baixa’t la guia

Arreu de Catalunya han sorgit grups d’ajuda mútua COVID19

En  nombroses poblacions de Catalunya s’han creat grups de suport mutu per ajudar a persones que en  un moment donat poden necessitar ajuda o que no tenen ningú que les atengui. N’hem fet una llista. Segurament apareixeran altres grups.  En qualsevol cas, recorda que també pots contactar amb nosaltres.  Baixa’t el document

Com detectar notícies falses?

Aquests dies, més que mai, ens serà útil tenir alguns criteris que ens ajudin a detectar possibles notícies falses. El portal Media.Cat, un observatori crític sobre els mitjans de comunicació ha editat una infografia amb uns principis bàsics per identificar notícies poc fiables.

Campanya "No estàs sol/sola" davant la COVID19