ENLLAÇ_COVID19

Campanya "No estàs sol/sola" davant la COVID19
  • Un missatge per a tu!
  • Nosaltres ens vacunarem!
  • Evitar rumors i noticies falses

Un missatge per a tu!

Del treballador social i patró de la Fundació, Josep Maria Mesquida,

Fes-nos saber com estàs.

La Fundació Enllaç va néixer perquè les persones grans gais lesbianes o transgènere tinguessin algú amb qui comptar si mai ho necessitaven i no sabien a qui recorrer! Per això diem que no estem sols o soles. No estàs sola. No estàs sol!  Et costa de creure-ho? Només cal que facis un pas. Contacte amb nosaltres!  Aquests dies, l’atenció a les persones té prioritat!

• Tenen prioritat les persones d’edat avançada
  • Tenen prioritat les persones amb alguna patologia delicada o incapacitant.

Totes les persones haurien de tenir accés a l’alimentació, a articles de primera necessitat i els medicaments necessaris en aquesta inesperada època de pandèmia.

Nosaltres ens vacunarem!

A mesura que augmenti la disponibilitat de les vacunes, s’aniran anunciant progressivament els grups de població que podran accedir-hi.

Informació de la campanya de vacunació

A més dels mitjans de comunicació i de les comunicacions oficials de les administracions públiques, al web del Departament de Salut de la Generalitat de Catalunya hi ha informació actualitzada sobre la COVID-19 i el desenvolupament de la campanya de vacunació. També s’ha habilitat al Canal Salut un portal dedicat exclusivament a la COVID-19.

Evitar rumors i notícies falses!

Com detectar notícies falses? Aquests dies, més que mai, ens serà útil tenir alguns criteris que ens ajudin a detectar possibles notícies falses. El portal Media.Cat, un observatori crític sobre els mitjans de comunicació ha editat una infografia amb uns principis bàsics per identificar notícies poc fiables.