« Tots els esdeveniments

Carrer del Rosselló, 328
Barcelona, Barcelona 08025 Espanya
+ Mapa de Google

Amb motiu del 31 de març dia de la visibilitat transsexual, farem el cinefòrum acompanyats d’aquesta gran pel·lícula.

Any: 2017
Durada: 104 min.
PaísChile Chile
Direcció: Sebastián Lelio
Repartiment: Daniela Vega, Francisco Reyes, Luis Gnecco, Aline Küppenheim, Amparo Noguera,Alejandro Goic, Antonia Zegers
Gènere: Drama | Transsexualitat / transgènere

Marina (Daniela Vega) una jove cambrera aspirant a cantant i Orlando (Francisco Reyes), vint anys major, planegen un futur junts. Després d’una nit de festa, Marina ho porta a urgències, però ell mor en arribar a l’hospital. Ella deu llavors enfrontar les sospites per la seva mort. La seva condició de dona transsexual suposa per a la família d’Orlando una completa aberració. Ella haurà de lluitar per convertir-se en el que és: una dona forta, passional… fantàstica.

Detalls

Data: