« Tots els esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Tribuna Oberta: “Això no és pas just!” Una tertúlia amb el candidat a la Sindicatura de Greuges de Barcelona, Ricardo de la Rosa

dijous 29 d'abril - 19:00 - 20:30

Activitat virtual

Això no és just! Quantes vegades ens hem exclamat amb aquests termes? Però, en el nostre subconscient, que volem dir exactament? Ens referim a les lleis, o a normes ètiques?

En la tertúlia virtual de l’Ateneu Enllaç -Tribuna Oberta- d’aquest mes d’abril parlem de justícia i d’ètica. En podrem parlar amb una de les persones més adients en aquests moments, l’advocat Ricardo de la Rosa, candidat a la sindicatura de greuges de Barcelona.

De la Rosa és candidat a ocupar la Sindicatura de Greuges de Barcelona, una proposta sorgida per l’acord de sis entitats de la ciutat entrre les quals, la Fundació Enllaç.

Persones candidates a la Sindicatura de Greuges de Barcelona

Qui és Ricardo de la Rosa?

Ricardo de la Rosa
L’advocat, i Secretari de la Fundació Enllaç, Ricardo de la Rosa

En Ricardo de la Rosa és conegut com advocat per la seva llarga trajectòria ocupant-se de temes que afecten el col·lectiu LGTBI. És membre de la comissió de drets humans del col·legi de l’Advocacia de Barcelona. Les seves conferències públiques creen sempre bones expectatives. Té la capacitat d’explicar de forma senzilla assumptes legals complexes. Ho ha demostrat repetidament en les seves xerrades a la Fundació sobre poders preventius, matrimoni, testaments, etc. És habitual que els advocats s’expliquin així de clar? És possible. Potser també és una conseqüència de la seva experiència com a docent.  De la Rosa ha esta vinculat a la Fundació Enllaç des del inicis de l’entitat. Actualment condueix l’activitat “Parlem amb l’advocat“. Pels volts de l’any 2014, la Fundació Enllaç va demanar a Ricardo de la Rosa si volia ser el  secretari del Patronat de la Fundació, un càrrec clau en l’entitat, no retribuït, que De la Rosa va acceptar amb generositat.

Detalls

Data: