« Tots els esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Te i simpatia: Mirar a fons, amb Rodrigo Araneda

dijous 27 de gener - 19:00 - 20:30

Rodrigo Araneda en una jornada virtual

A Rodrigo Araneda el coneixem. És el president d’Acathi, una entitat LGBTI que acull persones que han migrat dels seus països fugint de l’homofòbia. I si ens alarma la violència d’alguns atacs homòfobs en els darrers anys a Espanya, les experiències de les persones que troben refugi a Acathi són molt pitjors. N’Araneda coneix a fons les històries de cadascuna de les persones que passen per l’entitat que presideix.

Membres d'Acathi al Pride de Barcelona
Membres d’Acathi al Pride de Barcelona

Rodrigo Araneda és sociòleg. Ell també va prendre la decisió un dia de cercar un futur diferent a Barcelona. Els estudis i els viatges complementen el seu coneixement. Quan parla sobre les persones LGBTI migrants, sigui en privat o en una acte públic, es fa un silenci que es pot tallar amb un ganivet!

Per tot això, en Joan Sebastià l’ha convidat al Te i simpatia, la tertúlia de la Fundació Enllaç, la primera d’aquest nou any.

Les activitats de la Fundació Enllaç són virtuals fins a nou avis.

Detalls

Data: