Carregant Esdeveniments

« Tots els esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Societat i prostitució, quin tipus de relació?

dijous 26 d'abril - 18:30 - 20:30

La prostitució sempre ha existit, existeix avui en dia i res fa preveure que deixi d’existir en el futur. Segurament és més visible i coneguda la femenina però en aquesta nova sessió del Te i Simpatia ens endinsarem en el món de la prostitució masculina.

Parlem-ne…

Joan Sebastiá, alma màter de l’activitat, i el seu nou col·laborador Sergi Bernabeu, han convidat l’Òscar Guasch y l’Eduardo Lizardo, autors del llibre “Chaperos: Precariado y Prostitucion Homosexual”.

Gràcies a la prostitució hi ha homes adults que transfereixen rendes als joves del precariat, els quals, a canvi, ofereixen companyia, sexe, i també conversa. Els prostituts no venen els seus cossos, més aviat els lloguen mitjançant contractes verbals explícits que defineixen la prestació del servei pactat. Hi ha tres formes de prostitució entre homes: al carrer, en espais privats, i mitjançant internet. Cada classe de prostitució té les seves pròpies característiques. I són els espais d’exercici de l’ocupació els que defineixen, tant els riscos com els estigmes que pateixen treballadors i clients. La prostitució entre homes és part estructural de les subcultures gais contemporànies i el seu estatus social depèn de la situació global de l’homosexualitat a cada societat concreta. A explorar totes aquestes qüestions en perspectiva social i històrica es dediquen aquestes pàgines.

Prostitució masculina al carrer

A la tertúlia hi intervindran ambdós autors del llibre.

No t’ho pensis, ni li donis més voltes. T’ho deixaràs perdre? T’hi esperem!

Recorda que…

…et donem la benvinguda a partir de les 18:30.
La tertúlia començarà a les 19:00 hores.

Si vols saber més coses sobre la tertúlia de la Fundació Enllaç…

Detalls

Data: