« Tots els esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Algunes idees sobre l’envelliment (Circuit Festival Talks)

dijous 10 d'agost - 18:30 - 21:00

Fundació Enllaç

Carrer del Rosselló, 328
Barcelona, Barcelona 08025 Espanya
+ Mapa de Google
Li Zijuan, un mestre xinès del retrat, residents als Estats Units expressa amb els seus pinzells la vellesa amb realisme.

Dins dels actes culturals del  Circuit Festival 2017, us proposem una reflexió sobre l’envelliment a partir de la  projecció del  darrer documental  de la realitzadora Maria Khan: LGBT Seniors (2015). Després de la projecció es farà un debat.

El documental

El documental ens presenta testimonis de persones grans LGBT: les seves experiències, el seu present i els reptes als quals s’enfronten com la soledat o la discriminació per causes múltiples: actituds  LGBTfòbiques i l’edatisme (les conseqüències d’una percepció negativa sobre l’envelliment).

El debat

El debat comptarà amb la presencia de Teseo Quadreny, cap de comunicació del Circuit Festival. Hi participaran:

• Mireia Mata. Directora General d’Igualtat de la Generalitat
  • Maria Giralt. Directora de GayLesTV

• Adela Boixadós. Sociòloga, treballadora social i professora de la Universitat de Barcelona.
  • Josep M. Mesquida. Professor de Treball Social a la Universitat de Barcelona i patró de la Fundació Enllaç.
  • Armand de Fluvià. Advocat, heraldista, fundador del moviment gai Espanya i patró de la Fundació Enllaç. Creu de Sant Jordi de la Generalitat
  • Josep M. Raduà. Enginyer, activista històric del moviment gai i patró de la Fundació Enllaç.

Condueix la conversa Joan Sebastià Martí.

La pel·lícula en V.O està subtitulada en anglès i castellà. El col·loqui en castellà o català comptarà amb traducció consecutiva a l’anglès.

Imatge: Li Zijuan, un mestre xinès del retrat residents als Estats Units, expressa amb realisme la vellesa.

Detalls

Data: