Carregant Esdeveniments

« Tots els esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Sabadell “ventila els armaris”. Taula rodona sobre persones grans LGTBI

dijous 10 de juny - 18:30 - 20:00

Activitat virtual

Gratuït

L’Ajuntament de Sabadell celebre aquests mesos de maig i juny un programa d’activitats sobre  temes LGTBI amb el nom Ventilem els armaris. Paulina Blanco, patrona de la Fundació Enllaç, hi participa

Un programa ampli

La inauguració del programa es fa coincidir amb el 17 de maig, Dia Internacional contra l’homofòbia i acaba el 28 de juny, Dia de l’Orgull LGBTI, el dia que celebrem la Diversitat, afectiva, sexual i de gènere.

Sobre persones grans LGTBI

La patrona de la Fundació Enllaç Paulina Blanco ha estat convidada a una taula rodona sobre persones grans LGBTI que té lloc avui dia 1o, a les 18:30 a través de la plataforma de trobades virtuals de l’Ajuntament de Sabadell, Meet Ajuntament

L’anunci de la taula rodona destaca:

La reivindicació del dret a tenir una vida lliure de discriminacions, no acaba mai. Coneixerem diverses trajectòries i experiències, que ens aproparan a les realitats de les persones grans lgtbi. Hi ha moltes necessitats i lluites, conèixer-les i fer-les visibles, ens ajudarà a oferir xarxes i espais de suport més respectuosos amb la diversitat sexual i de gènere.

Una iniciativa consolidada

Des de l’any 2012, l’Àrea de Feminisme i LGTBI de l’Ajuntament de Sabadell aprofita la data del 17 de  maig per presentar a la ciutadania de la cocapital vallesana alguna campanya i activitats que donin visibilitat a la diversitat afectiva, sexual i de gènere. Des del 2016, el programa es coneix genèricament com a Ventilem els armaris.

Aquest és el cartell que es va editar l’any 2012:

Detalls

Data:
dijous 10 de juny
Hora:
Cost:
Gratuït
Etiquetes de l'Esdeveniment:
,
Web:
Properament us facilitarem l'enllaç a la plataforma

Recinte