« Tots els esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Relacions intergeneracionals (Circuit Festival)

dilluns 13 d'agost - 19:00 - 21:00

Fundació Enllaç

Carrer del Rosselló, 328
Barcelona, Barcelona 08025 Espanya
+ Mapa de Google

Com s’articulen les experiències vitals d’un grup de gais, lesbianes, bisexuals i transsexuals d’edats molt diverses? Les vivències dels joves i els sèniors són tan diferents com a priori podria semblar? Què poden aportar-se mútuament? Dilluns 13 d’agost ho descobrirem en aquesta trobada organitzada per Circuit Festival i la Fundació Enllaç, amb la participació de:

• Dr. RICARD RIEL CABRER. Director EAP El Clot. Metge de família i psicòleg. Gerència territorial de Catalunya
  • ADA FONT. Estudiant, Treballs d’investigació i recerca entorn els joves Trans.
  • ANGEL CARBONELL. Professor, escriptor i poeta. Ha publicat recentment “La Musa dels Nois”, recull de poesia homoeròtica grega antiga.
  • LEOPOLDO ESTAPÉ. Investigador social i històric entorn el col·lectiu LGTBI.

El debat forma part dels actes culturals del Circuit Festival 2018 i té lloc a la seu de la Fundació Enllaç.

Detalls

Data: