« Tots els esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Perú LGBTIQ+: 11 hores Lima, 18 hores Barcelona.

dissabte 2 de desembre de 2017 - 18:00 - 20:30

Carrer del Rosselló, 328
Barcelona, Barcelona 08025 Espanya
+ Mapa de Google
Pancarta de l'organització peruana feminista Trenzar

Encara en acció us convida a un col·loqui en línia i en directe entre Barcelona i Lima sobre la situació dels col·lectius LGBT a Perú.

Situación LGBTIQ+ de Perú: artivismo y desafíos és una conversa entre Mimi Salas, escriptora, feminista i activista afroperuana  des de Barcelona,  i des de Lima persones vinculades a l’organització cultural i feminista Trenzar.

Mimi Salas és historiadora de l’art, s’ha especialitzat en gestió cultural i producció d’arts escèniques. Al Perú formava part de l’associació Ni una menos. Ara viu a Barcelona i escriu per a les revistes InfoGai i Mujeres Mundi a més de treballar en cinema documental.

Un any divulgant la situació de les persones LGBT al món.

Encara en acció ha organitzat al llarg d’aquest any -com a entitat organitzadora única o en col·laboració amb altres entitats- diferents col·loquis sobre la situació dels col·lectius LGBT al món, especialment en països de l’Amèrica de parla castellana.

Alguns d’aquests debats han tingut com a protagonistes persones refugiades. En d’altres casos, els testimonis els realitzaven persones migrants. La migració, però, sovint també té a veure  amb situacions de manca de respecte social i institucional cap a la diversitat afectiva, sexual i de gènere.

Aquest dissabte tindrem testimoniatges en directe des de Lima i des de Barcelona  que ens permetran conèixer com viuen les persones LGBT al Perú.

Campanya de l'associació peruana Trenzar contra la violència de gènere.
Campanya de l’associació peruana Trenzar contra la violència de gènere.

Detalls

Data: