Carregant Esdeveniments

« Tots els esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

L’Islam, el gran desconegut

dijous 25 d'octubre - 19:00 - 20:30

Fundació Enllaç

Carrer del Rosselló, 328
Barcelona, Barcelona 08025 Espanya
+ Mapa de Google

Nova temporada del ja habitual Te i Simpatia de la Fundació Enllaç, amb Joan-Sebastià Martí i Sergi Bernabeu. Iniciem el curs amb una bona proposta… la Dra.Dolors Bramon, l’historiador Jordi Barra, el regidor del Ajuntament de Barcelona, Xavier Trias, l’animador cultural Lluís Cabrera, el cap de programes de 8TV Enric Esteban i el periodista de RAC 1, Adrià Santasusagna i, finalment, el transformador de persones, Daniel Gabarró. Tot això fins el mes de febrer . T’hi esperem!

PER MALALTIA NO PODREM FER EL TE i SIMPATIA DE 25 d’OCTUBRE. DISCULPEU!

JA ANUNCIAREM NOVA DATA

Per començar, dijous 25 d’octubre,  conversarem amb la Dra. Dolors Bramon, professora de la UAB sobre la religió de l’Islam, de l’Al Corà y d’Alà. Són molts els reptes de les societats actuals, mescla de llengües, cultures i costums. Els carres de Barcelona, més alguns barris, estan plens de persones vingudes de països àrabs. Persones musulmanes també viuen entre nosaltres i tenen nacionalitat espanyola. Però l’Islam és un gran desconegut, amb les poques excepcions que ens mostren els mitjans de comunicació, que no solen correspondre a la realitat. Com són els musulmans? Hi ha musulmans LGTIB? Com viuen la seva sexualitat? Què diu exactament l’Alcorà sobre la guerra santa, la vestimenta de les dones o les persones homosexuals? La doctora Dolors Bramon ens ajudarà a a una immmesió ràpida en tot aquest món.

Recorda que…

Et donem la benvinguda a partir de les 18:45h. La tertúlia començarà a les 19:00h.

Si vols saber més coses sobre la tertúlia de la Fundació Enllaç…

Detalls

Data: