« Tots els esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Lesbianes jueves ortodoxes a Israel

divendres 15 de desembre de 2017 - 16:00 - 18:00

Carrer del Rosselló, 328
Barcelona, Barcelona 08025 Espanya
+ Mapa de Google

Com es desenvolupa la concepció de Déu i com funciona aquesta concepció dins el conjunt d’identitats de la persona, i en especial pel que fa a la seva identitat sexual? Con influeixen les diverses concepcions de Déu (com a cruel i venjatiu, o comprensiu i generós, flexible i caritatiu o com a jutge implacable i inamovible) sobre la forma en què la persona accepta o rebutja les seves identitats, impulsos, idees, pensaments, fantasies, el com es relaciona amb els seus semblants, fins quin punt confia o desconfia en altres sers humans, fins quin punt és capaç d’arriscar-se a ser diferent en les seves idees i en els seus actes?

La Dra Graciela Spector-Bitan, professora de psicologia de l’Universitat Hebrea de Jerusalem, ens en parlarà sobre l’exemple de les lesbianes jueves religioses i els reptes socials i religiosos amb què s’han enfrontar, i compararem la seva experiència amb la d’altres persones en altres circumstàncies socials, polítiques i religioses.  Presenta l’acte Núria Mata.

Resum de la xerrada, enllaç

Detalls

Data: