« Tots els esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Un “Cafè debat” sobre Gent Gran LGTBI a Can Portabella (Barcelona)

dimecres 6 d'octubre - 17:30 - 19:00

Casal Can Portabella

C/ Carrer de Virgili, 18
Barcelona, 08030
+ Mapa de Google

L’Associació Veïnal Sant Andreu Sud gestiona el Casal de Barri “Can Portabella”. És un equipament que el veinat de Sant Andreu va aconseguir els anys 80 i que ha esdevingut un símbol del compromís de les veïenes i veïns del barri per comptar amb un espai de convivència obert a tothom.

Per aquest dimecres dia 6 d’octubre, el Casal ha organitzat un “Cafè de debat” sobre Gent Gran LGTBI.

Què passa amb les persones LGTBI quan es fan grans? Es senten representades quan arriben a una residència, centre de dia o un casal de gent gran? D’alguna manera han de tornar a l’armari quan estan en aquests espais? A partir de la revolta de Stonewall els drets i la visibilitat LGTBI s’ha anat fent més notòria i les reivindicacions han passant de generació en generació però, en aquesta fase de la vida, la problemàtica torna.

Els presidents el GAG, Benito Eres i de la Fundació Enllaç, Ricardo de la Rosa
Els presidents el GAG, Benito Eres, i de la Fundació Enllaç, Ricardo de la Rosa durant la xerrada.

Juntament amb GAG (Grup d’Amics Gais, Lesbianes, Bisexuals i Trans) i Fundació Enllaç parlarem sobre aquesta problemàtica a partir del visionat de curts fragments del documental Gent Gran LGTBI on coneixerem quines son les seves demandes.  Tant si ets gran com si no, participa en la tertúlia perquè la generació que tant va lluitar com les venidores tinguin una vellesa digna!

Aquesta activitat forma part dels esdeveniments dins el marc de la Setmana de la Gent Gran.

Detalls

Data: