« Tots els esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Fira Nosaltres

dimecres 29 de setembre - 18:00 - 20:30

Centre Cívic Sagrada Familia

Barcelona, Espanya + Mapa de Google
Foto de Artem Beliaikin (Pexels)

Entre les activitats de la 5a. Setmana LTGBI+ Nosaltres aue organitza el Cente Civic Sagrada Família,  aquest dimecres dia 29 se celebre la Fira Nosaltres.

Hi trobaràs entitats i llibreries especialitzades en les temàtiques LGTBI+. És un espai participatiu amb informació, recursos, recomanacions, guies de lectura i algunes de les darreres novetats editorials. La Fundació Enllaç participa en la Fira Nosaltres.

La Fira es pot visitar al vestíbul del Centre Cívic.

En Richard, voluntari de la Fundació, va atendre les persones que visitaven la nostra parada a la Fira Nosaltres dijous dia 29 al Centre Cultural Sagrada Família
En Sergi, voluntari de la Fundació, va atendre les persones que visitaven la nostra parada a la Fira Nosaltres dijous dia 29 al Centre Cultural Sagrada Família

Paral·lelament, al mateix Centre Cívic hi pots visitar també dues exposicions de temàtica LGTBI d’artistes amb qui la Fundació hi té una bona amistat.

Flores de otoño (Exposició fotogràfica)

Autoria: Hanna Jarzabek

Flores de Otono, d'Hanna Jarzabeck
Flores de Otono, d’Hanna Jarzabek

Projecte documental en què persones gran LGTBI+ comparteixen les seves històries i les pors que afronten a la tardor de la seva vida. Davant d’estereotips el projecte convida a reflexionar sobre realitats properes i sovint ignorades.

A la sala d’exposicions Àlex García
Fins el 6 octubre
De dilluns a divendres. De 10 a 14 i de 16 a 21.
Dissabte de 10 a 14 h i de 16 a 20 h. Diumenge d’11 a 14 h
no cal reserva prèvia

Ho és. No ho és

Autoria: Jordi & Tabare. El Visor-Espai Fotogràfic

"Ho és. No ho és". De >J>ordi&Tabare
“Ho és. No ho és”. De Jordi&Tabare

Vivim en un món indiscutiblement divers. La heteronormativitat ha portat molta gent a tenir la imperiosa necessitat de classificar tothom per raó de les seves diferències i a fer-se l’eterna pregunta: “Ho és o no ho és?”. És gai, lesbiana, trans, la perona que tinc davant? Però, realment, som tots tan diferents?

Vestíbul del Centre Cultural Sagrada Família
27 setembre – 4 octubre
De dilluns a divendres de 18 a 21 h.
Dissabte de 18 a 20 h. Diumenge tancat.

Detalls

Data: