« Tots els esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Sense Ficció (TV3): “La generació silenciosa” (Documental)

dimarts 5 d'octubre - 22:00 - 23:20

TV3 (Televisió de Catalunya)

La patrona de la Fundació Enllaç Paulina Blanco h

La patrona de la Fundació Enllaç Paulina Blanco ha participat en el programa Els matins de TV3 (5 d’octubre de 2021) on s’ha presentat el documental “La Generació Silenciosa” sobre persones grans LGTBI que s’emet aquesta nit al programa “Sense Ficció”.

El documental

La generació del silenci. Així és coneix el col·lectiu de persones que van haver de viure la seva sexualitat d’amagat de la família, els amics i l’entorn de treball. Són persones que han tingut vides apassionants i difícils a parts iguals. Apassionants perquè es tracta de gent valenta i pionera, que ha hagut de crear un camí que no existia. I difícils perquè han viscut una gran part de la seva vida en un entorn hostil, marcat per la repressió de la dictadura franquista i el poder de l’Església catòlica, encarregada del control de l’educació i la decència pública i privada.

A través de 24 entrevistes, “La generació silenciosa”, dirigit per Ferran Navarro-Beltrán, pretén fer un petit homenatge a les persones LGTBI majors de 60 anys de Barcelona donant a conèixer la realitat d’aquest col·lectiu i narrant en primera persona esdeveniments que han marcat la seva vida, com són l’educació religiosa, la repressió franquista, l’arribada de la democràcia, l’aparició de les primeres associacions LGTBI, la pandèmia de la sida o l’aprovació del matrimoni homosexual

Després d’aquest documental s’emet “Stonewall, els orígens de l’orgull gai“.

Recinte

TV3 (Televisió de Catalunya)

Més esdeveniments