« Tots els esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Exposició: Fluidum Corpus, cossos i gènere.

dijous 4 d'agost - 19:00 - 20:30

Fundació Enllaç

C/ Rossello 328 / Passsatge Roger de Flor, 14
Barcelona, Barcelona 08025 Espanya
+ Mapa de Google
Fluidum Cosrpus

La Fundació presenta l’exposició Fluidum Corpus de l’artista trans Andreapietro Argento. Les obres que exposa a la seu de la Fundació formen part d’un projecte de l’artista que explora els cossos i el gènere.

Argento ens diu que entén l’art com a dissidència. Els seus quadres qüestionen el binarisme patriarcal i la masculinitat que envolta la pràctica acadèmica de les belles arts.

L’exposició s’inaugura dijous 4 d’agost a les 19 hores. L’autor ens parlarà de la seva obra i dels quadres que podeu veure a la Fundació.

Exposició: Fluidum Corpus, cossos i gènere.

Detalls

Data: