« Tots els esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Espai de debat i reflexió: sobre l’esperança

dijous 7 d'octubre - 19:00 - 20:30

Fundació Enllaç

Una imatge del vídeo musical HOPE (Esperança) de Tom Rosenthal
Ara que els dies són més curts i es fa fosc més d’hora, tractarem un tema ben adient: l’esperança. I per obrir el debat, en Josep-Anton, com sempre,  ens fa arribar una ratlles a manera de reflexió. Escriu
 Es pot viure sense esperança? Segurament l’esperança és essencial per sobreviure el dia a dia i superar les dificultats que la vida ens posa al davant. Al mateix temps, l’esperança és problemàtica: com deia el poeta francès Guillaume Apollinaire, la vida és lenta i l’esperança és violenta, perquè ens fa creure en possibilitats que potser no es materialitzaran. Es pot reconciliar l’esperança amb una visió realista de les coses? Què és l’esperança per a nosaltres? I en què consisteix l’esperança, per a les persones que ens anem fent grans? Sabem perfectament on acabaran els nostres dies; però sabem també mantenir una esperança que ens ajudi a viure cada dia, i a viure bé?
Dijous 7 d’octubre, doncs, encetarem la tardor reflexionant sobre l’esperança.
  • A la capçalera, una imatge del vídeo musical HOPE (Esperança) de Tom Rosenthal

Saps què és l’Espai de Reflexió?

És un espai obert, d’acollida i respectuós. Volem promoure l’intercanvi de punts de vista i construir plegats un discurs de i per a la gent gran LGTBI en un entorn amable i segur.

Activitat presencial

Detalls