« Tots els esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Espai de reflexió: Com ens veuen els altres?

dijous 7 de juliol - 18:00 - 20:30

Fundació Enllaç

C/ Rossello 328 / Passsatge Roger de Flor, 14
Barcelona, Barcelona 08025 Espanya
+ Mapa de Google

Comença l’estiu i arribem a la darrera trobada abans de les vacances  de l’Espai de Reflexió de la Fundació.  En aquesta ocasió el tema del col·loqui serà: Com creiem que ens veuen els altres?

L’escriptor Josep Anton Fernàndez, coordinador de l’activitat, ha escrit el text següent per presentar el debat:

“La percepció que el corrent principal de la nostra societat té del col·lectiu LGBTIQ+ ha canviat des de les primeres manifestacions del dia de l’Orgull, ara fa més de 45 anys.

Durant aquestes dècades les organitzacions del moviment LGTBIQ+ han fet una enorme feina, que ha promogut canvis legislatius que protegeixen els nostres drets; hem guanyat també molta més visibilitat als mitjans de comunicació, en les polítiques públiques, en la cultura…

Les percepcions socials del nostre col·lectiu han canviat, doncs. Com creiem que ens veuen ara? Sobrevien els vells estereotips, o potser se n’han creat de nous? I com voldríem que ens veiessin?

Us esperem el dijous 7 de juliol a les 18:00, a la seu de la Fundació Enllaç, per parlar de com creiem que ens veuen els altres.

Activitat mixta: presencial i virtual

Imatge de la capçalera d’Ekaterina Belinskaya (Pexels)

Detalls

Data: