« Tots els esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Esapi de reflexió: Salut mental i persones LGTBI

dijous 13 de gener - 19:00 - 20:30

Fundació Enllaç

C/ Rossello 328 / Passsatge Roger de Flor, 14
Barcelona, Barcelona 08025 Espanya
+ Mapa de Google
Salut mental o persones LGTBI

La primera sessió de l’Espai de reflexió de l’any 2022 serà el dijous 13 de gener a les 19:00. La trobada serà virtual. Parlarem de salut mental, malalties mental en concret en el cas dels diferents col·lectius LGTBI.

L’escriptor Josep-Anton Fernàndez, moderador del debat,  ha escrit un text de presentació del tema. Aquí el teniu.

“Com en la resta de la societat, en el col·lectiu LGTBI la qüestió de la salut mental també pot ser un tema incòmode, i la malaltia mental també pot comportar situacions de marginació o estigmatització. Però cal recordar que no fa gaires anys que l’homosexualitat es considerava una malaltia, i que la salut mental de molts de nosaltres ha sofert per motiu de la visió negativa que la societat tenia de la nostra orientació sexual. Quines són les nostres actituds respecte la malaltia mental? Com evitem estigmatitzar-la? Què podem fer per acollir i donar suport a les persones que en pateixen? I com cuidem la salut mental? Quin és el paper d’entitats com la Fundació Enllaç en la cura de la salut mental dels seus usuaris?”

En parlarem dijous 13 de gener a les 19:00 de l’Espai de reflexió de la Fundació Enllaç.

Saps què és l’Espai de debat?

Una trobada oberta, d’acollida i respectuosa, conduida per Josep-Anton Fernàndez. No és un grup de teràpia ni un seminari acadèmic. Volem promoure l’intercanvi de punts de vista i construir plegats un discurs de i per a la gent gran LGTBI en un entorn amable i segur.

..quan es fa l’activitat?

Habitualment, el primer dijous de cada mes.
De les 19:00 a les 20:30
(Consulta l’agenda d’activitats per confirmar la data)

Activitat presencial i virtual

• La imatge de la capçalera: Foto de Mikhail Nilov en Pexels